Więc tak, większość z nas myśli o wsadzeniu do swojego skuterka silniczka o jakieś większej mocy czy trwałości. Sprawa wcale nie jest trudna. Oczywiście na przeprowadzenie takiej operacji potrzeba pieniędzy. Tańszym i łatwiejszym rozwiązaniem jest swap ac <chłodzony powietrzem>.
No to zaczynamy: Potrzebne nam rzeczy: -silnik z osprzętem, -wachacz p/g, -cewko moduł p/g -chęci i kasa.
1. No więc tak gdy już wszystko mamy najlepiej zacząć od ogarnięcia elektryki. Najprostszą operacją jest podpięcie modułu. podpinamy do niego 3 kable wychodzące z silnika: -biały, -zielony, -czerwony, Podłączamy je według naklejki która powinna być na module p/g. Nie możemy zapomnieć o podłączeniu masy wychodzącej z modułu <najlepiej do ramy>. 2. No to chop, wyciągamy nasz przemęczony silnik 4T. A na jego miejsce wkładamy Piaggio. Przy tej operacji musimy skrucić ,,fiutka,, od wachacz aby wszedł w ramę. przykręcamy śruby mocujące silnik. następną operacją jest przykręcenie amortyzatora. Silnik piaggio ma szersze mocowanie na karterach więc należy wykonać adapter lub poszerzyć mocowanie amortyzatora. 3. Teraz kończymy podłączać elektrykę. Pierwsza czynność to wywalenie modułu i cewki. Z silnika p/g wychodzi wtyczka są tam 4 kable. Wtyczkę odcinamy i łączymy kable według schematu. P/G China niebieski masa biały żółty żółty biały zielony do gaszenia <podłączamy przy module do dolnej kostki do czarno-białego kabla> Zostały kable od rozrusznika. P/G China czarny zielony czerwony czerwony
Powodzenia pozdro.
|